אמו של נתנאל עראמי: "טיוח הרצח לא יעזור"

    דוד לזר 1 Comment on אמו של נתנאל עראמי: "טיוח הרצח לא יעזור"
    16:14
    12.05.24
    רחל פסטג No Comments on לא חללי, גיבורי צה"ל: רחל בולטון בשיחה על היום הכואב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסיבת עיתונאים שכינסו, מתחו בני משפחתו של נתנאל עראמי הי"ד ביקורת על התנהלות הרשויות, וקראו למצוא את הרוצחים.

    בני משפחתו של נתנאל עראמי הי"ד, שנרצח על פי החשד לאחר שפועל ערבי חתך את כבל הסנפלינג אליו היה מחובר בעת שעבד באתר בנייה בפתח תקווה, כינסו היום מסיבת עיתונאים לאחר שצומצם צו איסור הפרסום על הפרשה.

    בני המשפחה, דורשים להכיר בהם כנפגעי פעולות איבה, ולהביא לדין את הרוצחים.

    בנוסף העלו בני המשפחה ועו"ד ניזרי טענות על התנהלות הרשויות, אשר אינן מטפלות במשפחה.

    הרב עוזיאל ערמי, אביו של נתנאל ז"ל אמר בראיון ב'קול חי': זה הזוי שעד לרגע זה המשטרה לא עדכנה אותנו שום דבר. אנחנו בסימן שאלה גדול אבל בטוחים שהרצח הוא על רקע לאומני.

    "מאז הרצח ועד עתה לא נוצר שום קשר עם המשפחה מטעם גורמי הרווחה והגורמים השונים, אף על פי שנתנאל נרצח על רקע לאומני", אמר במסיבת העיתונאים עו"ד חור ניזרי "המשפחה הופקרה ולא טופלה על ידי הרשויות, וזאת כאשר הם צריכים לשאת בכאב ובקושי של סיטואציה כזו של איבוד בן משפחה בנסיבות כאלו. התחושה היא שהמערכת לא פועלת, אך יחד עם זאת המשפחה חזקה ואיתנה, ועם כל הכאב והקושי מתכוונת להמשיך ולנהל את המאבק עד שהאמת תצא לאור. מדובר באשה שנותרה אלמנה, אמא לשני ילדים קטנים ובהריון, ואנחנו קוראים למשטרה לעשות את כל המאמצים כדי להגיע לחקר האמת".

    האלמנה מוריה אמרה: "בעלי יצא לעבודה בבוקר ולא חזר. נתנאל היה אבא אוהב ודואג, לא היו לו אויבים הוא היה מסור לילדים, אבא במשרה מלאה. עכשיו הילד שלי שואל 'אמא איפה אבא?', מה אומרים לילד בן שנתיים? אבא שומר עלינו מהשמיים".

    האם מרים אמרה כי "נתנאל נרצח על היותו יהודי, ואני קוראת מפה לכל הגורמים הממשלתיים שישימו קץ לטבח הזה. אף אחד כבר לא יודע מי הבא בתור. כל הטיוח לא עוזר. העם שלנו לא מטומטם ובסוף כל האמת תצא לאור".

    האח אוהד סיפר כמה היה נתנאל אדם חביב על הבריות. "הוא היה בן אדם שכל ערב הבית שלו היה פתוח לכולם ותמיד היו באים אליו אנשים וכל מי שהיה צריך משהו מיד היה מקבל בן אדם אהוב על הבריות שעוזר כל הזמן לאנשים".

    ח"כ משה פייגלין הדגיש כי לא מדובר במקרה ראשון בו מנסה המשטרה והרשויות לטייח רצח יהודים בידי ערבים. "ראינו לפני זמן לא רב את הסיפור של שלי דדון הי"ד ואת הסיפור של הרב טלבי הי"ד, שנמצא מת בכניסה לרבבה והמשטרה טענה שמדובר בהתאבדות, ורק לאחר מאבק עיקש של המשפחה הוכר כנפגע פעולות איבה. אנחנו רואים שבכל מקרה בו ניתן להעלים עין ולטמון את הראש בחול, המשטרה ומערכות נוספות מעדיפות לנקוט בדרך הזאת כי זה קל ונח, ואולי לא רוצים הפגנות ומפחדים מההשלכות של העניין".

    פייגלין התייחס אף הוא להפקרת המשפחה. "המשפחה היתה אמורה לקבל את כל התמיכה שקיבלו גיבורינו שנהרגו בצוק איתן. הרי מי שרצח את נתנאל לא הכיר אותו. הוא נרצח כי הוא יהודי, חלק מעם ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בדרך כלל אתם לא שמים תמונות של נשים, חבל שחרגתם ממנהגכם.